مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

نهم دی از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است 

سرهنگ «امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۹ دی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 29December 2023

۹ دی ماه از معجزات بزرگ انقلاب اسلامی ایران است 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

یوم الله ۹ دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست.

حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود، اما ملت بصیر و حماسه‌ساز تحت زعامت مقام معظم رهبری، مقتدر و آگاه، لحظه‌شناسی تاریخی خود، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان ساختند. دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بار‌ها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند؛ این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

در ادامه پیام آمده است؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و در راس آن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان، سرباز ولایت و سردار دل‌ها و تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (علیه السلام) و شهدای دوران دفاع مقدس، از آحاد مردم با بصیرت و ولایی در سراسر کشور بالاخص استان قزوین، دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی (فردا - شنبه) شرکت کرده تا بار دیگر ضمن محکومیت جنایات اسراییل خبیث و کودک کش و اربابش آمریکای ستمگر، با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید عهد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها